x تبلیغات
rahnamazoom

عینک امپریو آرمانی

 عینک امپریو آرمانی یک برند ایتالیایی دیگر که به‌سبب طراحان مد سطح‌بالا، لباس زنانه، کفش، ساعت، جواهرات، لوازم آرایشی، عینک و طراحی داخلی خانه معروف است.

فروشگاه مد توسط جورجیو آرمانی در سال ۱۹۷۵ تاسیس شد و در سراسر جهان مورد استفاده است و به عنوان یکی از معروف‌ترین برند‌های تجاری پوشش‌چشم شناخته می‌شود.

محصولات گرانقیمت و نفیس آن کار طراحان معروف آرمانی است و یکی از گران‌ترین لوازم مد در سرتاسر دنیا هستند.

سبک‌های شگفت‌انگیز و طراحی‌های جذاب در طیف گسترده‌ای عرضه می‌شوند و به‌سبب کیفیت بالای مواد به‌کار‌رفته به راحت‌بودن برای صورت و چشم معروف هستند.

 

 

پارکت و کاغذ دیواری سارای

 بعد از اینکه دیوار خشک شد از یک سنباده یا کاردک برای از بین بردن ناصافیهای سطح دیوار کمک بگیرید. یک اسفنج نرم مرطوب هم میتواند به تمیز شدن کاغذ دیواری کمک کند. برای اتاق کودکان هم میتوانید از طرحهای کارتونی و رنگهای شاد کمک بگیرید. اگر شما ترجیح میدهید که در منزلتان فضایی آرام را ایجاد کنید کاغذ دیواریهای گلدار با رنگهای ملایم میتوانند برای شما ایده مناسبی باشند. اگر شما ترجیح می دهید که در منزل تان فضایی آرام را ایجاد کنید کاغذ دیواری های گلدار با رنگ های ملایم می توانند برای شما ایده مناسبی باشند. با قدم زدن در بازار آنچه بیشتر به چشم خواهد خورد ، کاغذ دیواری های ایتالیایی و کره ای می باشد که کیفیت بهتر و طرفداران بیشتری دارند. انتخاب رنگ و سایز طرح گل موجود در کاغذ دیواری ارتباط مستقیم به روحیه، سلیقه، میزان نور و ابعاد دیواره ای دارد که مورد طراحیست. کاغذ دیواری پوشش تزیینی است که در دکوراسیون داخلی برای تزئین دیوارهای داخلی ادارات ، منازل و غیره استفاده می شود. در اولین گام بایستی به نوع دکوراسیون خانه خود و رنگ های به کار برده شده دقت کنید.

با شروع قرن بیستم کاغذ دیواری یکی از رایج ترین اقلام مورد استفاده در منازل دنیای غرب گردید. نیلوفر شهدوست، نیلوفری است که در دنیای محتوا کارهای مختلفی انجام میدهد. در خرید کاغذ دیواری با مدلهای مختلفی روبهرو هستید. انواعی از موادی که در ساخت این محصول به کار گرفته میشود عبارتند از:کاغذ دیواری با منسوجات نبافته (Non- Woven): ترکیبی از الیاف نساجی و سلولزی به همراه رنگدانه هستند. یک کاغذ دیواری خوب باید روکشی از جنس وینیل داشته باشد و وینیل مصرف شده در هر متر مربع از آن در حدود ۵۰۰ گرم باشد. کاغذ دیواری نانوون از جمله باکیفیت ترین و مناسب ترین نوع کاغذ دیواری است که در خانه های مدرن امروزی مورد استفاده قرار می گیرد. در دکوراسیون مدرن کاغذ دیواری پذیرایی باید تک رنگ و یا دارای طرح و نقش های ساده و منظم باشد. این کاغذ دیواری ها معمولا در کارخانه های تولید کاغذدیواری در تیراژ های بسیار بالا در 30 الی 100 طرح خاص تولید میشوند و در آلبوم های کاغذدیواری برای فروشگاه داران دکوراسیون عرضه میشوند. اگر به زیبایی و اقتصاد خانواده خود اهمیت می دهید به سراغ کاغذدیواری برای دکوراسیون داخلی منزل خود بروید زیرا هزینه رنگ آمیزی قطعا بیشتر از کاغذ خواهد بود.

منبع : https://decorchoob.com/geometric-wallpaper/

صفحه قبل 1 صفحه بعد