قتل و جنایت به عنوان یکی از اصلی ترین جنایات جامعه بشری که از دوران ماقبل تاریخ تا به امروز وجود داشته، یکی از زشت ترین و کثیف ترین رفتارهای بشری است که برای بسیاری از انسان ها قابل قبول و منطقی نیست. اما از آنجایی که همیشه افرادی هستند که با برنامه ریزی یا بدون برنامه ریزی جان دیگران را می گیرند و دست به جنایت می زنند، این قسمت به یکی از ژانرهای جذاب کتاب، فیلم و بازی تبدیل شده است که حجم بسیار بالایی نیز دارد.

 
در میان بخش‌های مختلف ژانر جنایی، قاتلان زنجیره‌ای یا قاتلان زنجیره‌ای آن‌هایی هستند که ترسناک‌تر از بقیه هستند. زیرا هر کس به خود اجازه دهد جان کاسیو را بگیرد و جنایت عمدی را چندین بار تکرار کند، معمولاً به همان صورت، قطعاً در گذشته آسیب روحی خاصی دیده است و قتل به عنوان وسیله ای برای منفعت یا با هدف تخلیه ناامیدی، اضطراب است و غیره.
 
این افراد ظاهری معمولی دارند. آنها معمولا صاحب خانه، شغل، حتی موقعیت اجتماعی هستند و در بیشتر موارد با بهره هوشی بالایی که دارند سعی می کنند همه جوانب جرم و جنایت را به خوبی بررسی کنند تا به قول معروف در دام نیفتند. البته در انتخاب قربانی بسیار دقت می کنند و اغلب فردی را انتخاب می کنند که نسبت به عملکرد خود آسیب پذیر و ضعیف باشد.
 
قاتلان زنجیره ای که معمولاً خود را در ملاء عام کنترل می کنند، خود محور هستند و در تمام مراحل قتل و جنایت به صورت فردی عمل می کنند. از آنجایی که این افراد روان پریش و غیرقابل پیش بینی هستند، می توانند هر کاری انجام دهند. برای این افراد زمان و مکان خاصی برای انتخاب قربانی وجود ندارد و به دنبال فرد خاصی نیستند، می توانند به همه آسیب برسانند، زیرا قربانی آنها معمولاً در گذشته با آنها ارتباطی نداشته و کاملاً غریبه است.
 
این موقعیت ها و مسائلی که تقریبا در هر فیلم و کتابی به آن پرداخته می شود، وحشتناک و ترسناک است. تصور قربانی شدن این افراد بیمار که تحت تاثیر هیچ التماس و درماندگی قرار نمی گیرند و راه رهایی از آن واقعا سخت و در مواردی غیرممکن، وحشتناک و وحشتناک است.
 
اینکه یاهو متوجه می شود که یک فرد عادی یک قاتل زنجیره ای است و بدترین اتفاقی که ممکن است برای شما بیفتد آنقدر ترسناک و تکان دهنده است که مغز بسیاری از این قربانیان به درستی فکر نمی کند و کار نمی کند. اما در دنیای واقعی افراد زیادی با درک درست از موقعیت و کمی تفکر وجود دارند. از شر این افراد سالم خلاص شوید.
 
اگر فکر می کنید در موقعیتی مشابه می توانید تصمیم درستی بگیرید و چنین موقعیت ترسناکی را به نفع خود تغییر دهید، من یک پیشنهاد عالی برای شما دارم که هم بسیار وسوسه انگیز است و هم واقعا جایی برای اثبات ادعاهای شما. اتاق ذهنی مجموعه انیگما دقیقا بر اساس این سناریو چیده شده است و شما می توانید در این اتاق فرار خود را به عنوان یک قربانی محک بزنید و ببینید آیا واقعا می توانید در موقعیت شبیه سازی شده ابراز وجود کنید یا خیر؟ !!!
 
 اچ اچ هلمز یک قاتل باهوش است که هیچ عقل سلیمی ندارد. اما به دلیل هوش بالایش، قبل از ارتکاب جنایت، تمام جوانب ماجرا را می سنجد و سعی می کند قتلی بی عیب و نقص انجام دهد. بنابراین وقتی هتلی در نزدیکی شیکاگو می خرد، از محیط کار خود به عنوان وسیله ای برای ارتکاب جرم استفاده می کند. او می داند که اطلاعات مهمان هتل ثبت شده است و اگر اتفاقی برای او بیفتد می تواند با پلیس و مسائل مربوط به آن درگیر شود، بنابراین مهمان بی دقتی می شود و در روزنامه و در بین مشتریانش، قربانیان احتمالی را تبلیغ می کند. . قربانیانی که او فکر می کند ضعیف هستند و به راحتی می توانند کنترل کنند.
 
این همون چیزیه که گفتم؛ خلاصه داستان The Psychic Escape Room مجموعه ای از پازل است که در آن صاحب هتل از محیط کار خود برای کشتن قربانی خود استفاده می کند و پس از استخدام آنها، آنها را شبانه می کشد و استخوان های آنها را برای تحقیقات علمی می فروشد و بقیه آنها را دور می اندازد. زندگی می کند. اجزای زیرزمین بزرگ هتل. به این ترتیب هیچ سابقه ای از اینکه چه کسانی برای تعمیر و نگهداری آمده اند وجود ندارد و در صورت بروز مشکل می تواند به همه بگوید که آن کارگر به اینجا آمده اما رفته است.
 
هر قسمت از این اتاق دقیقاً به اندازه سناریوی داستان ترسناک جالب است، یعنی از لحظه ورود به این اتاق وحشت و اضطراب واقعی وجود دارد و این شما هستید که باید مغز را به چالش بکشید و ذهنی و عاطفی خود را مدیریت کنید. دولت، در سخت ترین لحظات. بهترین تصمیم را بگیرید. درست است که در این اتاق وحشتناک، ترس غالب است. اما چالش ها و معماهای پیش رو واقعا هیجان بازی را افزایش می دهند و به شما کمک می کنند.
برای درک احساسات خود، برای درک موقعیت.
 
اگر به این موضوع علاقه دارید و فکر می کنید خلاص شدن از شر چنین قاتل دیوانه ای کار چندان سختی نیست، این توپ و این میدان. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به پیشنهاد شغلی هتل که رزرو اتاق فرار ذهنی در این مجموعه است پاسخ مثبت دهید، سپس با کمی هوش و درایت خود را از دست قاتل هلمز نجات دهید.