x تبلیغات
rahnamazoom

نکات مهم در خرید میز تحریر

نکات مهم در خرید میز تحریر

اگر قصد خرید میز تحریر را دارید بشما سفارش می کنم حتما این مقاله را تا انتها مطالعه بفرمایید . این مقاله راهنمای خرید میز تحریر استاندارد و یا این که همینطور راهنمای خرید میز تحریر کتابخانه دار است که نکات فراوان مهمی را در بر گرفته است . تفاوتی نمیکنه که شما بخواهید یک میز تحریر کتابخانه دار دخترانه یا این که میز تحریر کتابخانه دار نوجوان و یا این که چه بسا میز تحریر کتابخانه دار امروزی رو بخواهید خرید کنید مهم این هستش که به استاندارد ها پایین دقت داشته باشید تا در هنگام استفاده از میز مطالعه حس خستگی و کوفتگی در بدن خود نداشته باشید.

 

خرید میز تحریر برای مطالعه فرزند خود

بعضی اوقات بچه ها ها با وضعیت درازکش جلوی تلویزیون تکالیف روزمره شان را انجام می دهند و یا این که از پیشخوان و میز ناهار خوری یا این که میز خوراک خوری آشپزخانه استفاده میکنند برای اینکه در جمع خانواده باشند. این مسئله تمرکزشان را کم می نماید و به دلیل حالت نامناسبی که بدن آن ها دارد, در بازه زمانی طولانی مدت در گیر آسیب های جبران ناپذیر جسمی می گردند .

 

خرید میز تحریر متناسب با متراژ اتاق

میز تحریر را می بایست آنقدر در اتاق جابجا نمائید تا بهترین  زاویه برای راحتی فرزند خود پیدا فرمائید . این میز می بایست در جای مطلوب قرار بگیرد تا نوری که به میز میتابد منجر به آزار استفاده کننده از میز نشود. در صورتیکه متراژ اتاق کوچک است , بهتر است که از کناره ها و قسمت های غیر قابل استفاده اتاق برای قرار دادن میز بهره ببرید; نظیر میزهای متصل به کتابخانه که اکثر وقت ها متحرک میباشند و برحسب نیاز باز یا این که بسته می‌شوند . در اتاق های بزرگ که دست تان باز تر است , می‌توانید به فکر خرید میز تحریر بزرگ تری باشید.

 

آیا خرید میز تحریر ارزان درست است؟

برای خرید میز تحریر ارزان و یا گران ما بشما توصیه میکنیم حتماً تمامی جوانب کار را بسنجید. مثلا اول بودجه خود را در نظر بگیرید و متناسب با آن خرید نمایید هیچوقت در خرید میز تحریر عجله نکنید همیشه سعی کنید تمام اصولی که یک میز تحریر استاندارد باید داشته باشد را در نظر بگیرید و در خرید میز تحریر برای منزل خود خود لحاظ کنید. خیلی وقت ها پیش می آید که شما حتی جای کافی در منزل خود ندارید از این رو شاید به فکر خرید میز تحریر کم جا بیفتید. پس سعی کنید تمامی عوامل تاثیر گذار را برای خرید میز تحریر از ذهن خود بگذرانید.

 

کدام میز تحریر و چگونه و از کجا بخریم؟

اگر تصمیم به خرید میز تحریر گرفتید سعی کنید یک میز تحریر کتابخانه دار را انتخاب کنید که بتواند نیاز ها و مشکلات شما را حل کنید سعی کنید میز تحریر را از فروشگاه های معتبر که محصولات با کیفیت بالا ارائه میدهند خریداری نمایید.فروشگاه مبل اداری با سابقه ای درخشان در صنعت تولید تجهیزات کتابخانه ای نامی آشنا در تمامی کتابخانه ها و مراکز علمی کشور به حساب می آید.بدین منظور به راحتی میتوانید از فروشگاه اینترنتی مبل اداری خرید نمایید.

 

 

تبلیغات گوگل چیست؟ روش ثبت تبلیغات در گوگل با گوگل ادوردز (Google AdWords)

ر اساس آمار، گوگل محبوب ترین سایت در ایران است و این یعنی کاربران برای رفع نیاز های خود به این سایت مراجعه می کنند. حال اگر سایت شما در نتیجه اول دیده شود، امکان اینکه کاربر روی لینک شما کلیک کرده و نهایتا از شما خرید کند بسیار بالا می رود. استفاده از تکنیک های سئو سایت به بهبود رتبه شما در گوگل کمک می کند، امّا اثر بخشی سئو زمان بر است. به دنبال راه میانبر می گردید تا خیلی سریع به صفحه اوّل گوگل بیایید؟ تبلیغات گوگل دقیقا همان راهی است که به شما کمک می کند در کمتر از 24 ساعت با کلیدواژه مدنظر خود لینک اوّل جستجوی گوگل باشید!

روش تبلیغات در گوگل با گوگل ادوردز

وقتی که عبارت خاصی را در گوگل سرچ می کنید، ممکن است تعدادی نتیجه در بالا و پایین صفحه اول ببینید که علامت AD در کنار آن ها قرار دارد. این نتایج دقیقا همان گوگل ادز هستند. در تبلیغات کلیکی گوگل شما با پرداخت هزینه می توانید کلیدواژه های مدنظر خود را انتخاب کنید و برای یک بازه زمانی محدود و مشخص در جایگاه نخست گوگل قرار بگیرید. توجه داشته باشید که تبلیغات گوگل بدون مدیریت درست و تجربه کافی فقط اتلاف هزینه و وقت خواهد بود. به همین دلیل پیشنهاد می شود که کار تبلیغات گوگل را به یک کمپانی معتبر در زمینه ارائه خدمات Google Ads بسپارید.

تیم تاپ سئو با سابقه ای درخشان در زمینه پیاده سازی کمپین های تبلیغات گوگل به شما این تضمین را می دهد که با هزینه ای مناسب و به بهینه ترین حالت ممکن در گوگل تبلیغ ثبت کنید.

 

ویژگی های تبلیغات گوگل

همانطور که گفتیم، تبلیغ در گوگل راهی سریع برای رسیدن به صفحه اوّل گوگل است. در ادامه برخی از مزایای تبلیغات کلیکی گوگل را برای شما بررسی می کنیم تا درک کنید که تبلیغات گوگل چگونه نسب به سایر روش های تلیغاتی متمایز است:

·         هزینه کمتر قرار گرفتن در لینک اوّل گوگل با کلیدواژه مناسب یعنی تمام کسانی که به دنبال خدمات یا محصول شما هستند، سایت شما را پیش روی خود می بینند. حال اگر هزینه تبلیغات گوگل را با اجاره بیلبورد در سطح شهر مقایسه کنید متوجه می شوید که در عین هدفمند بودن، تبلیغات در گوگل بسیار به صرفه تر نیز هست.

·         هدفمند و پر بازده هر سنت هزینه ای که در تبلیغات گوگل مصرف می کنید برای شما سود خواهد داشت! زیرا گوگل زمانی از شما هزینه کسر می کند که کاربر روی تبلیغ شما کلیک کند. در نتیجه، با پرداخت هزینه می توانید اطمینان داشته باشید که کاربران به سایت شما سر می زنند.

·         سریع و هوشمند پیاده سازی یک استراتژی سئو قطعا راه مناسبی برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل است، امّا ماه ها زمان می برد. تبلیغات گوگل ادز به شما اجازه می دهد در کمتر از 24 ساعت و دقیقا با کلیدواژه های مد نظر خود در صفحه اول گوگل ظاهر شوید.

·         قابل سنجش بودن تبلیغات گوگل پنلی حرفه ای در اختیار شما قرار می دهد که با استفاده از آن می توانید جزئیات کمپین تبلیغاتی خود را ببینید و میزان موفقیت آن را بسنجید. اطلاعاتی که در کمپین تبلیغاتی در اختیار شما قرار می گیرد می تواند بعدا برای سئو سایت شما نیز استفاده شود.

 

 

راهنمای کامل خرید فایل اداری و خرید کمد اداری

خرید فایل اداری بصورت اینترنتی خیلی از هزینه ها‌ی جابجایی و حمل و نقل وسایل را برای شما از بین میبرد و شما براحتی با خرید فایل اداری بصورت اینترنتی میتوانید براحتی سفارش خود را درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید

برای اینکه بدانیم چگونه خرید فایل اداری را در اینترنت راحت تر انجام دهیم ما برای شما نکات مختلفی را آماده کرده ایم که توجه شما را به ادامه همین مطلب جلب میکنم.

نکات خرید فایل اداری

یکی از مهمترین بخش هایی که در همه‌ی محیط های اداری و سازمان ها موجود است فایل اداری و کمد اداری است یا در  برخی موارد کابینت ها برای محیط های اداری نقش مشابهی را ایفا می کنند. فایل و کمد اداری موجب این می شود که شما یک فضای مناسبی برای گذاشتن پوشه ها، پرونده ها و همین طور اسناد و مدارک اداره خود داشته باشید.

 

 خرید فایل اداری

شاید با خودتان بگویید که با پیشرفت روز به روز تکنولوژی کاغذبازی از قبل خیلی کمتر شده، اما این را به شما بگوییم که باز هم در معتبرترین شرکت ها و سازمان ها به علت اینکه احتمال خرابی کامپیوتر ها و سرور ها دور از ذهن نیست و همین طور مشکلاتی که ممکن است برای تکنولوژی های جدید به وجود بیاید اسناد و برگه های مهم و همچنین پوشه ها و پرونده ها به صورت کاغذی هم نگهداری می شوند تا در مواقع نیاز و مواقع اضطراری بتوان از آنها استفاده کرد.

 

خرید کمد اداری

بخش فایل اداری و کمدهای اداری نقش بسیار بسیار مهمی در نگه داری این گونه وسایل را دارد و تلاش می شود ساختار آنها به گونه‌ای باشد که پرونده ها و برگه های مهم از گزند آسیب به دور باشند. فایل ها و کمد ها ممکن است از جنس فلزی و یا اینکه ام دی اف باشند که آنها را میتوان در ابعاد مختلفی در اتاق های مشخصی از اداره یا سازمان یا حتی در کنار میز کار شما قرار داده شود.

این فایل ها و کمد ها به علت تقاضای بالایی که دارند دارای تنوع بسیار زیادی در طرح و رنگ و جنس هستند و شما با توجه به دکوراسیون محیط اداره خود می توانید مورد مناسب خود را انتخاب و خریداری کنید.

 

نکات خرید فایل اداری

در بین انواع فایل ها و کمد های اداری که طراحی و ساخته شده است، مدل هایی وجود دارند که حتی قابل جابه جایی هستند و شما میتوانید آنها را به هنگام جابه جایی پرونده ها و نیاز و دسترسی افراد مختلف به آنها زحمت حمل پرونده های سنگین و اوراق تعداد بالا را از دوش خود کم کنید و تمام این فایل ها و پرونده ها را بصورت یکجا با هم جابه‌جا کنید.

 

خصوصیات خرید فایل سه کشویی

در برخی از فایل ها و کمد ها سه کشو در کنار یک میز قرار دارد که در این مدل ها دیگر قفسه‌ی جدایی برای فایل ها در نظر نمی‌گیرند. این کشو ها می توانند جای خوبی برای لوازم کارمندان اداره باشد تا بتوانند به راحتی هر دفعه که به این ابزار نیاز داشتند به آن دسترسی داشته باشند.

همواره میتوانید برای خرید فایل اداری یا مبلمان اداره و منزل خود با کارشناسان مبل اداری ارتباط برقرار کنید

تلفن همراه : 09123910346

تلفن ثابت : 02136243591

آدرس : تهران ورامین خیابان دانش سرا

 

تشک مموری فوم

مموری فوم در واقع ماده‌ای است که سازمان فضانوردی آمریکا با هدف محافظت از وضعیت جسمانی مسافران ایستگاه فضایی اختراع کرد. این ماده از ترکیب پلی اورتان، و لاتکس ساخته می‌شود. سالها بعد برخی از افراد، این ماده را در صنایع مختلف مانند تجهیزات پزشکی،ورزشی و ساخت تشک‌ مموری فوم به کار گرفتند. از محاسن تشک مموری فوم رویال یا تشک فوم دار هوشمند این است که این ماده به دما و وزن بدن حساس بوده و به تناسب آن تغییر می‌کند. هنگام خواب، برخی از نقاط بدن از تشک فاصله دارد و همین مسئله‌ سبب فشار بر دیگر نقاط بدن می‌شود. به عنوان مثال فاصله گودی کمر تا تشک سبب فشار بر کمر می‌شود، اما در تشک‌های مموری فوم این نقاط پر می‌شود که درمان موثری برای درد‌های استخوانی می‌باشد.
همین ویژگی خاص تشک باعث شده است که همواره تعداد زیادی از افراد خواستار خرید تشک مموری فوم از فروشگاه های کالای خواب باشند.

محققین و طراحان تشک طبی و فنری در دنیا بر این باور هستند که تشک طبی مدل مموری فوم موجب افزایش کیفیت خواب می شود. زیرا مموری فوم استفاده شده در تشک به حرارت بدن حساس است و به تناسب دمای بدن و وزن هر ناحیه از بدن شکل عضلات را به خود می گیرد و جریان خون رسانی درون عضلات را متعادل می کند. و در نهایت باعث تخلیه دردهای عضلانی و فشار های عصبی در حین استراحت می شود و همچنین با پوشش دهی پستی و بلندی های بدن، باعث می شود ستون فقرانی در یک راستای کاملا افقی و صاف قرار گیرد و گودی کمر به خوبی پر شود که باعث حذف فشار روی ستون فقرات و کمر می شود

اکثر تشک های مموری فوم موجود در بازار تشک های فنری هستند که لایه آخر آن ها با مموری فوم پوشانده شده است، بعضی از تشک ها هم دارای یک لایه اضافی از مموری فوم هستند که جدا از تشک است. و نوع دیگر از تشک ها فقط مموری فوم هستند که به تشک های فول مموری مشهورند.

بهترین مارک تشک مموری فوم 

بعضی از مردم به تشک مموری فوم بسیار ایمان دارند، ولی مموری فوم مناسب برای همه نیست. اگر شما وسوسه شده‌اید که یک تشک مموری فوم بخرید، باید دو مورد را در نظر بگیرید:

  1. اول اینکه چقدر تمایل دارید هزینه کنید و دوم کدام نوع برای شما مناسب خواهد بود. در غیر این صورت احتمالا از خرید خود پشیمان بشوید.
  2. تشک‌های مموری فوم که اکثرا تحت عنوان تشک‌های مموری شناخته می‌شوند، با لایه ای از ماده کششی که به دما حساس است، پوشانده شده است. این نوع از تشک ها، برای کم کردن فشار بر روی مفاصلی که درد میکنند، بسیار مناسب است ولی قیمت آن کمی بالاست!

خوابیدن بر روی تشک های مموری فوم احساس بسیار متفاوتی با خوابیدن روی تشک های فنری معمولی دارد. این بدین معنی است که تشم مموری فوم برای همه مناسب نیست، بسیاری از مردم معتقدند که تشک موری فوم بسیار گرم است. ولی افرادی که طرفدار تشک های مموری فوم هستند، مموری فوم را راحت ترین آن ها می دانند.

در صورتی که تمایل به خرید تشک طبی ، فنری و تشک مموری فوم رویال دارید ، همین حالا از فروشگاه کالای خواب رویال دیدن کنید و تشک مورد نظر خود را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی ما سفارش دهید.

 

 

جیلی EC7 در برابر رنو مگان 2000

جیلی EC7 ،خودرویی که اولین چینی با قابلیت کسب 4 ستاره ایمنی EURO NCAP لقب گرفته است و همین امر زمینه دریافت مجوز فروش این خودرو در بازارهای اروپایی را برای جیلی فراهم آورده است.از این رو EC7 به عنوان محصولی متفاوت و با کیفیت از سرزمین اژدهای سرخ شناخته می شود که با هدف به چالش کشیدن آن تصمیم گرفتیم تا این چینی خوش ساخت را در برابر یکی از شناخته شده ترین سدان های سایز متوسط بازار کشورمان قرار دهیم.

رقابت محصول هوشمندانه کمپانی گم نام جیلی در برابر مگان 2000 به عنوان یکی از خوش نام ترین محصولات کمپانی پر سابقه رنو در کلاس سدان های خانوادگی سایز متوسط در محدوده قیمتی 70 تا 100 میلیون تومان نزدیک به نظر می رسید.

طراحی ظاهری

بسیاری بر این باورند که جیلی EC7 با نگاهی به نسل نهم تویوتا کرولا شکل گرفته است ، در نگاه نخست نیز شمای کلی خودرو بی شباهت به این مدل از کرولا نیست اما طراحی بسیار هوشمندانه چراغ های بزرگ جلو، جلوپنجره و خطوط سه گانه درپوش موتور در ترکیب با طراحی ساده و شکیل سپر جلو به خلق نمایی جذاب و متفاوت یاری رسانده است، رنگ مشکی جلوپنجره که در خودروهای سپید رنگ تضاد کاملی را با سایر اجزا رقم می زند تنها با هدف حفظ جذابیت خودرو در بلند مدت انتخاب شده است و در مدل های 2013 در هماهنگی کامل با کاسه چراغ های مشکی رنگ به نظر می رسند.در نمای جانبی سادگی به سبک نسل گذشته محصولات تویوتا در کنار خط مورب طولی و بُرنده در کنار گلگیرهای باد داده شده و هماهنگ با طرح نسبتا پیچیده رینگ اسپرت جلب نظر می کنند، با این حال نمای عقب را باید اوج طراحی EC7 دانست که از شباهت غیر قابل انکاری با نسل گذشته مرسدس S کلاس برخوردار است.

به کارگیری رشته های افقی لامپ های LED ،طراحی خوش استایل چراغ ها و نوار کرومی سرتاسری در بخش بالایی محل نصب پلاک شاهد این مدعاست.با این حال نقاط ضعف کوچکی نیز در این بخش وجود دارند.در مقابل طراحی رنو مگان پس از گذشت چند سال از حضور در بازار کشورمان تا حد زیادی جذابیت اولیه خود را از دست داده است و علیرغم تناسبات قابل توجه طراحی از محبوبیت چندانی در بین عموم خودرو دوستان برخوردار نیست.از آنجا که طراحی مگان در گام نخست به عنوان هاچ بک صورت گرفته، خطوط امتداد یافته برای افزوده شدن صندوق عقب به بخش انتهایی خودرو تا حدی با معیارهای رایج فاصله دارد که مثال بارز این مسئله را می توان در نحوه اتصال ستون C به درب صندوق عقب مشاهده کرد.شیشه عقب نیز در همین راستا از فرم متفاوتی برخوردار است که البته در هماهنگی کامل با خط شکسته و زاویه دار افقی بر روی درب صندوق عقب شکل گرفته است.

فضای داخلی

داخلی مشکی رنگ با طراحی بسیار مناسب و چشم نواز در مقام یک خودرو نسبتا ارزان قیمت در جیلی خودنمایی می کند، طراحی همگون مجاری سامانه تهویه مطبوع به همراه حاشیه کرومی زیبا، صفحه نمایش بزرگ مربوط به سیستم صوتی ، DVD PLAYER و ….درکنار صندلی های خوش فرم با قابلیت در برگیرندگی مناسب که محصولی از کمپانی خوشنام Lear محسوب می شوند از جمله مهمترین ویژگی های مثبت درون اتاق این سدان چینی هستند.پوشش داخلی درب ها همچون سطح داشبورد از کیفیت قابل توجهی برخوردارند که برتر از پوشش پلاستیکی خشک داشبورد مگان به نظر می رسند.همچنین در جای جای فضای داخلی محفظه های متعددی برای قرار گیری اشیاء و ادوات مورد نیاز وجود دارد که در مقام یک خودرو خانوادگی بسیار کاربردی به نظر می رسند.

البته علیرغم این نکات مثبت ، نقاط ضعف معدودی نیز دیده می شوند.کیفیت پوشش رنگ قطعات تزیینی دودی رنگ در مجموعه رو دری ها پس از گذشت 10 هزار کیلومتر همچنان کیفیت اولیه خود را حفظ کرده اند اما کم رنگ شدن آن ها در بلند مدت غیر محتمل نخواهد بود.محفظه جا عینکی که در نزدیکی چراغ های نقشه خوان جلو و تعبیه شده است، بیش از حد کوچک بوده و در عمل امکان قراردهی عینک در آن وجود ندارد.همچنین پوشش داخلی سانروف در حالت باز بودن و در هنگام ترمزگیری های شدید، خود به خود بسته می شود که مالک با تدابیری این مشکل را رفع کرده اند.در نهایت بزرگترین نقطه ضعف در مجموعه داشبورد خوش استایل این خودرو را باید در طراحی نه چندان چشم نواز مجموعه پشت آمپر دانست که تا حد زیادی با طرح های مدرن، گرافیکی و هیجان انگیز سایر خودروهای این کلاس فاصله دارد و بیش از حد ساده به نظر می رسد.همچنین جنس فرمان نیز در حد انتظار نیست و به خصوص در مورد قسمت خارجی غربیلک فرمان ،استفاده از مواد نرم تر می توانست کیفیت را به مرزهای خود نزدیک کند.

با کمی ارفاق می توان ارگونومی را مناسب ارزیابی کرد که البته یک پله پایین تر از ارگونومی حرفه ای مگان به نظر می رسد، در مورد فضای داخلی سرنشینان وضعیت مناسبی وجود دارد، در حالی که فضای پای سرنشینان عقب به لطف فاصله محوری قابل توجه در رنو مگان بسیار مناسب است، محدودیت خاصی نیز در این مورد برای سرنشینان عقب جیلی به چشم نمی خورد اما در صورت نشستن افراد قد بلند (با قدی بیش از 184 سانتی متر) بر روی صندلی عقب، امکان تماس سر با پوشش داخلی سقف وجود دارد.بزرگترین نقطه ضعف مگان در این بخش به کیفیت ضعیف مواد تشکیل دهنده داشبورد و قسمت های مختلف تریم داخلی مربوط می شود که پس از گذشت 25000 کیلومتر منجر به ایجاد انواع و اقسام صداهای اضافی در زمان عبور و مرور در مسیرهای ناهموار می شود.در واقع کیفیت متریال داخلی رنو مگان برخلاف ارگونومی مطلوب در مقایسه با قیمت خودرو بسیار مایوس کننده به نظر می رسد و بیش از آنکه تداعی کننده یک خودرو لوکس 100 میلیونی باشد، به خودرویی اقتصادی و ارزان قیمت نظیر L90 می ماند.در برگیرندگی سطح پشتی صندلی ها نیز در مقایسه با جیلی ایده آل به نظر نمی رسد و البته کمبود تجهیزات رفاهی با اهمیتی نظیر سانروف یا تنظیم برقی صندلی ها نیز علیرغم قیمت بالاتر مگان قابل توجه نظر می رسد.

ویژگی های فنی

همانطور که پیشتر اشاره شد جیلی EC7 در بخش های فنی شباهت بسیاری با برخی محصولات نسل گذشته تویوتا دارد.در حالی که پیشرانه تمام آلومینیومی 1.8 لیتری مجهز به سیستم دو مرحله ای زمان بندی متغییر کنترل سوپاپ های ورودی و خروجی موسوم به G-POWER DVVT با پیشرانه 1.8 لیتری VVT-I 16 سوپاپ نسل گذشته تویوتا کرولا / اونسیس با کد فنی 1ZZ-FE مشابهت کامل دارد، سیستم تعلیق مک فرسون در چرخ های جلو و غیر مستقل برای محور عقب نیز با نسل نهم تویوتا کرولا کاملا یکسان به نظر می رسد.پیشرانه مورد بحث بر اساس منابع مختلف قدرتی در حدود 127 – 134 اسب بخار را در محدوده نهایی دور موتور (6200 RPM) تولید می کند.حداکثر گشتاور خروجی نیز به 172 نیوتن متر در دور 4200 RPM می رسد که رقم نسبتا مناسبی برای یک خودروی سایز متوسط با گیرباکس دستی محسوب می شود.بدین ترتیب در مجموع می توان پیشرانه جیلی را در زمره پیشرانه های نه چندان مدرن قلمداد کرد که از سازگاری مناسبی با شرایط و کیفیت سوخت عرضه شده در کشورمان برخوردار است.به لطف ضرایب مناسب گیرباکس،دست یابی به سرعت 100 کیلومتر در ساعت پس از گذشته زمانی در حدود 11.5 ثانیه از حال سکون امکان پذیر است که رقمی در حد و اندازه سایر سدان های هم کلاس در بازار داخلی به نظر می رسد.نکته قابل توجه در خصوص بهره گیری این خودرو از پیشرانه ساخت تویوتا، دوام بالا ، استهلاک و مصرف سوخت مناسب و از همه مهمتر وفور قطعات یدکی در سطح منطقه است که خیال مالکین را از نظر تعمیر و نگهداری خودروی خود در بلند مدت راحت می نماید.

در مقابل رنو مگان که تنها در نسخه دولیتری از قابلیت رقابت با جیلی برخوردار است از پیشرانه ای با نسبت تراکم 10 به 1 بهره می گیرد و از این رو به بنزین سوپر نیازمند است.از سوی دیگر استخراج تنها 132 (در 5500 RPM) اسب بخار قدرت از پیشرانه ای به حجم 2 لیتر نشاندهنده تکنولوژی نه چندان به روز این پیشرانه در مقایسه با پیشرانه های مدرن است که از به طور معمول در حجم 2 لیتر بیش از 150 اسب بخار قدرت دارند.وضعیت مشابهی نیز در مورد گیربکس 4 سرعته اتوماتیک دیده می شود که به دلیل ضعف تکنولوژی نمی تواند در حد و اندازه رقبای مدرن خود ظاهر شود و بخش قابل توجهی از گشتاور 191 نیوتن متری پیشرانه که در دور موتور میانی 3750 RPM بدست می آید را در راه ارسال به چرخ های جلو تلف می نماید.با این حال و در خصوص سیستم تعلیق شرایط بار دیگر به نفع مگان که از سیستم مک فرسون برای چرخ های جلو و فنر لول به همراه محور پیچشی برای محور عقب بهره می گیرد، تغییر می کند.چرا که تعلیق مگان در کنار شاسی مستحکم خودرو از عملکرد بهتری در جذب ناهمواری های مسیر حرکت برخوردار است.در خصوص ایمنی نیز ، مگان اولین خودرویی محسوب می شود که موفق به کسب 5 ستاره ایمنی از موسسه Euro NCAP شده است و از این رو در مقابل جیلی EC7 با 4 ستاره ایمنی اروپایی در رتبه بالاتری قرار می گیرد.

آزمایش رانندگی

دربرگیرندگی مناسب صندلی ها جیلی EC7، کیفیت اجزای درونی کابین،زیبایی بصری داشبورد و عملکرد شگفت آور گیربکس که برخلاف سایر خودروهای چینی بسیار نرم و دقیق عمل می نماید همگی از جمله عواملی هستند که می توانند نظر بدبین ترین افراد را نیز نسبت به صنعت خودروسازی چین دگرگون سازند.عملکرد پیشرانه در حد و اندازه اعداد و ارقام منتشر شده است.توانایی های شتابگیری قابل توجه نیست اما نیازهای حداقلی را به راحتی پوشش می دهد.خوشبختانه صدای ضربان این قلب تپنده در حد و اندازه معمول و مطلوب به درون کابین راه میابد و برخلاف خودروهای لیفان و MVM خبری از عجز و ناله گوش خراش در زمان شتاب گیری نیست.اهرم بندی فرمان نرم و دقیق عمل می نماید اما غربیلک نسبتا بزرگ و کاملا خشک تا حدی به لذت رانندگی آسیب می رساند.همچنین ضخامت قابل توجه ستون های جلو (A) نیز ایمنی در تصادفات را به قیمت کاهش میدان دید و بزرگ شدن نقاط کور برای راننده به ارمغان می آورد.مجموعه ترمز که در هر چهارچرخ از گونه های دیسکی و خنک شونده انتخاب شده اند، عملکردی نرم و قابل قبول را از خود به نمایش می گذارد که در مقایسه با توانایی های پیشرانه و وزن 1.3 تنی خودرو کفایت می کند، اما نکته آزار دهند عملکرد خشک کمک فنرهای گازی است که بر روی سرعت گیرهای متعدد درون شهری علاوه بر سرو صدای خاص خود، ضربات و کوبش ها را با کیفیت بالایی به سرنشینان هدیه می دهند.این خشکی به خصوص برای محور عقب و سرنشینان عقب به شکل قابل توجهی بیش از سرنشینان جلویی محسوس خواهد بود و در صورت عدم دقت راننده در خصوص کاستن از سرعت به هنگام عبور از ناهمواری ها، می تواند به نارضایتی کامل سرنشینان عقب بیانجامد.

با وجود مشابهت ساختاری سیستم تعلیق چرخ های جلو در هر دو خودرو، ساختار هندسی متفاوت تعلیق عقب ، زمینه ساز هندلینگ بهتر و پایداری بالاتر مگان در مواجه با ناهمواری ها در مسیر پیمایش پیچ ها می شود.هر چند در نگاه کلی فنربندی مگان نیز واکنش های اسپرت و نسبتا خشکی از خود به نمایش می گذارد اما در مقایسه با جیلی در جذب و خنثی سازی ناهمواری ها به شکل بهتری عمل می نماید.گشتاور بالاتر پیشرانه مگان که در دور پایین تری حاصل می شود، زمینه کشش مناسب خودرو را در هنگام سبقت گیری ها فراهم می آورد، اما در هنگام شتاب گیری اولیه عملکرد گیربکس اتوماتیک به وضوح کند و نا امید کننده به نظر می رسد و از این رو ثبت رقمی در حدود 13 ثانیه برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر در ساعت از حال سکون دور از ذهن نخواهد بود که از اختلافی در حدود 1 ثانیه نسبت به جیلی حکایت دارد.

فرمان خوش دست که همچون مجموعه پشت آمپر از حال و هوای اسپرتی برخوردار است، تضمین کننده حس بهتر شما در هنگام رانندگی خواهد بود اما این احساس در شرایطی پایدار خواهد ماند که راهی برای فراری از سر و صدای مربوط به لرزش قطعات پلاستیکی تریم داخلی بیابید.در این راستا تعویض سیستم صوتی بسیار ابتدایی و پیش پا افتاده مگان که تنها از قابلیت پخش فایل های AUDIO برخوردار است، با نمونه های حرفه ای صوتی ، تصویری می تواند گزینه ای مطلوب و البته پر هزینه باشد، آنهم در شرایطی که راننده جیلی که 18 میلیون تومان کمتر برای خرید EC7 پرداخته است به راحتی بدون نیاز به پرداخت اضافه از قابلیت های مناسب سیستم صوتی تصویری و نسیم ملایم هوای خنک که از سانروف به درون اتاق راه می یابد لذت می برد.البته در هنگام رانندگی بلند مدت می توان ارگونومی مگان را اندکی مطلوب تر از جیلی دانست، همچنین پشتی بلند صندلی های عقب جیلی، دید رو به جلو را تا حد زیادی برای سرنشینان عقب محدود می سازند، اما در مقابل یکی از نکات تحسین برانگیز در لیست تجهیزات استاندارد جیلی، تجهیز صندلی عقب به ادوات مخصوص استاندارد ISO FIX است که در راستای نصب صندلی مخصوص کودک کاربرد دارد.همچنین لیست لوازم جانبی این خودرو که شامل مواردی همچون مثلث شب رنگ خطر نیز می شود،بار دیگر توجه ویژه مهندسان جیلی به مسائل مربوط به حوزه ایمنی را یاد آور می شود،البته قابلیت های ترمزگیری جیلی در مجموع در سطحی پایین تر از مگان قراری میگیرد،چرا که ساخته فرانسوی ها از حساسیت فوق العاده ای نسبت به فشردن پدال ترمز برخوردار است.

پایان سخن

امید است عرضه EC7 سرآغاز ورود نسل تازه ای از خودروهای چینی به کشورمان باشد که ازقابلیت رویارویی با ساخته های شناخته شده خودروسازان اروپایی و کره ای برخور دار باشند.EC7 علیرغم نقاط ضعف جزئی خود از بسیاری جهات خودرویی مناسب برای بازار کشورمان محسوب می شود و به راحتی با ساخته های چند سال گذشته خودروسازان کره ای قابل قیاس است.در مقابل مگان خودرویی از نسل گذشته است که در بازار داخلی رنگ و بوی کهنگی به خود گرفته است و از ضعف پر رنگ کیفیت در اجزای داخلی و مسائل مربوط به هزینه های تعمیر و نگهداری رنج می برد.در پایان ضمن ارائه جداول مشخصات فنی، مراتب تشکر و قدردانی خود را از آقایان روشن و خندان اعلام می نماییم که با همکاری همه جانبه خود امکان تهیه این نوشتار را برای گروه تست ماهنامه صفر تا صد فراهم آوردند.

جیلی EC7 EMGRAND

نکات منفی :

حذف مجموعه ESP،گرم کن صندلی ها،مجموعه استارت/استاپ (خاموش شدن خودکار پیشرانه در توقف های لحظه ای)، سیستم تعلیق با عملکرد خشک ، عدم زمان بندی مناسب شرکت وارد کننده در عرضه خودرو به خریداران، روشن نبودن شرایط فعال سازی سامانه GPS، عدم عرضه با گیربکس اتوماتیک

نکات مثبت :

سازگاری پیشرانه با بنزین موجود در کشور، عملکرد نرم و دقیق گیرباکس، کیفیت قابل توجه متریال داخلی، توجه به نکات و طراحی هوشمندانه خودرو، لیست بلند بالای تجهیزات رفاهی، خدمات دهی مناسب شرکت آسان موتور، ایمنی مطلوب، مصرف سوخت مناسب، فضای صندوق عقب بسیار وسیع،بهره گیری از مجموعه های فنی BOSCH، زیمنس و…

رنو مگان 2000 (با گیربکس اتوماتیک)

نکات منفی:

ضعف کیفی تریم داخلی و پوشش رنگ، تکنولوژی پیش پا افتاده و قدیمی گیربکس، تعمیرات دشوار و پر هزینه ، پیچیدگی سامانه های الکترونیکی، کمبود تجهیزات رفاهی حداقلی همچون تنظیم برقی صندلی ها یا سانروف، قدمت طراحی داخلی و خارجی، عدم عرضه با گیربکس دستی

نکات مثبت:

ایمنی فوق العاده،عملکرد مطلوب و دقیق ترمزها ، هندلینگ و تعلیق مناسب، فضای داخلی مناسب برای مسافرت های خانوادگی

جك T8؛ پيكاپ توانمند و جذاب

پيكاپ جك T8 به واسطه طراحي عضلاني چشمگير و مشابه با برندهاي مطرح توليد كننده اين نوع خودروها كه جاي خالي آن مدتها در بازار كشورمان از نظر علاقه مندان اين نوع خودروها حس مي گرديد و همچنين قابليت هاي فني قابل قبول آن، در شرايط حال حاضر بازار و عدم امكان دستيابي اقشار وسيع درآمدي به خودروهايي با كاربري و طراحي قابل قبول مانند هايلوكس، مي تواند به عنوان يك پديده جديد در اين بخش از بازار ، خلا موجود را پر كرده و به نياز مشتريان به خوبي پاسخ دهد.

طراحي ظاهري؛

در طراحي ظاهري اين خودرو المان هايي وجود دارد كه بر جذابيت بصري اين خودرو افزوده است. جلو پنجره كرومي با خطوط افقي كه داراي طراحي جديدي مي باشد در كنار خطوط روي كاپوت، سپر جديد و گرافيك چراغ هاي جلو، ظاهري خشن و عضلاني به اين خودرو بخشيده است. همچنين لوگوي اين شركت با طراحي خاص آن براي خودروهاي پيكاپ، بر روي جلوپنجره اين خودرو نقش بسته است.  خطوط روي درب ها و همچنين فلاپ هاي روي گلگير، رينگ هاي دو رنگ آلومينيومي و ركاب زير درب ها، ظاهر زيبايي را در نماي جانبي براي اين خودرو پديد آورده است.

بررسي ابعادي؛

اين پيكاپ دو كابين،از نظر ابعادي داراي طول، عرض و ارتفاع به ترتيب 5325، 1880 و 1830 ميليمتري بوده و فاصله محوري 3090 ميليمتري آن، نويد فضاي كابين بسيار مناسبي را هم در رديف جلو و هم در رديف عقب مي دهد. همچنين ابعاد اتاق بار اين خودرو داراي فضاي نسبتا مناسبي است و به لطف محور عقب قدرتمند آن در كنار مشخصات فني مناسب، توان حمل بار به ميزان 900 كيلوگرم به صورت استاندارد را دارد كه براي انواع مصارف شهري و بين شهري مناسب مي باشد.

ويژگي هاي آفرودي مناسب؛

موضوع آفرود كه اين روزها در كشور علاقه مندان زيادي را به خود جذب كرده است يكي از مهمترين مقوله هايي است كه خودروهاي پيكاپ را در اين حوزه به چالش كشيده است. پيكاپ جك T8 با توجه به ويژگي هايي كه دارد  مي تواند گزينه جذابي براي علاقه مندان به آفرود نيز باشد. در زمينه آفرود پارامترهاي خاصي اهميت دارند كه اين خودرو اين پارامترها را به خوبي برآورده كرده و به مشتريان ارائه مي دهد. اين خودرو داراي زاويه حمله 30 درجه اي،‌زاويه فرار 22 درجه اي ، قابليت پيمايش شيب 30درصدي و حداقل فاصله 210 ميليمتري از سطح زمين مي باشد. همچنين مبحث مهم ديگري كه در پيمايش مسيرهاي آفرودي وجود دارد زاويه شكست مي باشد كه با افزايش فاصله محوري در خودرو اين زاويه كاهش مي يابد و عبور از برخي مسيرهاي آفرودي را براي خودروهايي با زاويه شكست كم با چالش روبرو مي سازد اما اين خودرو با توجه به دارا بودن فاصله محوري مناسب، از زاويه شكست مناسبي برخوردار بوده و اين نياز را نيز به خوبي پاسخ داده است. اين خودرو از سيستم انتقال قدرت 4*4 بهره مي برد كه محور عقب آن داراي قفل ديفرانسيل برقي مي باشد، كه اين مورد يكي از مزيت هاي مهم در خودروهاي 4*4  و آفرودي محسوب مي شود. همچنين سيستم ضرايب كمكي در اين خودرو به وسيله چرخاندن اهرم مربوطه به صورت الكترونيكي درگير شده تا بتواند در شرايط بحراني راننده را ياري نموده و خودرو را از هر مسيري با سربلندي عبور دهد. علاوه بر اين، نسبت 4.1:1 ديفرانسيل عقب اين خودرو انعطاف پذيري قابل قبولي را براي پيمايش در انواع مسيرها و شرايط و همچنين حمل بار و يدك، فراهم آورده است.

ويژگي هاي فني؛

پيكايپ جك T8 از يك پيشرانه بنزيني 4 سيلندر خطي 2 ليتري مجهز به توربوشارژر بهره مي برد كه توان توليد بيشينه قدرت 188 اسب بخار در دور موتور 5000 دور بر دقيقه و بيشينه گشتاور 290 نيوتن متر در دورهاي 1800 تا 4000 دور بر دقيقه را دارد. با توجه به اينكه براي خودروهاي آفرودي در اختيار بودن بيشينه گشتاور در دورهاي پايين موتور از اهميت بسياري برخوردار است، لذا سازندگان اين خودرو به اين مهم نيز توجه داشته و بيشينه گشتاور پيشرانه را از دورهاي پايين تري در اختيار راننده قرار مي دهد، كه به عنوان يكي از مزاياي مهم اين خودرو به شمار مي رود. وظيفه انتقال قدرت توليدي پيشرانه به چرخ ها را يك جعبه دنده 6 سرعته دستي به عهده دارد كه قدرت را به هر چهار چرخ خودرو ارسال مي كند. سيستم تعليق به كار رفته در اين خودرو از نوع مستقل جناغي دوبل در جلو و سيستم غير مستقل فنر هاي تخت (سيستم تعليق رايج در پيكاپ ها) در عقب، مي باشد. شايان ذكر است كه هر چهار چرخ اين خودرو مجهز به ترمزهاي ديسكي بوده كه به خوبي توان متوقف سازي اين خودرو را دارند.

از ديگر ويژگي هاي اين خودرو مي توان به رينگ 18 اينچي آلومينيومي، طيف وسيعي از سيستم هاي ايمني، مخزن سوخت 76 ليتري و استاندارد آلايندگي يورو 5 اشاره نمود.

بررسی دانگ فنگ H30 کراس

دانگ فنگ H30 کراس از محصولات جدید مونتاژ ایران خودرو است . دانگ فنگ از چهار خودروساز بزرگ چین، تولید کننده خودروهای سواری، اتوبوس، خودروهای تجاری و قطعات خودرو پیش از این با خودروهای تجاری آن در ایران آشنا بوده ایم، اینک با محصولات سواری توسط ایران خودرو وارد کشور می شوند. یکی از این محصولات دانگ فنگH30 است . اکنون این خودرو دارای رقبایی مانند رنو ساندرو،برلیانس H330 است که رقابت در این رده قیمتی را دو چندان کرده است

 کراس خودرویی است هاچبک که به خاطر تعدادی فلاپ بدنه و باربند، نام «کراس» را یدک می کشد. این هاچبک کراس که اصالتی چینی ندارد، ماحصل همکاری دانگ فنگ چین و PSA فرانسه است. در بسیاری از بخش های این خودرو رد پژو- سیتروئن دیده می شود.

این خودروی  سایز متوسط با با موتور 1.6 لیتری پژو با کد TU5 قدرت داده شده و دقیقا همان موتوری است که سالها ایرانی ها بر روی 206 تیپ 5 با آن آشنا بوده اند. البته دانگ فنگ شریک تجاری پژو است و این قضیه سبب می شود حداقل از باب خدمات پس از فروش قطعات موتوری خریداران این محصول مشکلی در ایران نداشته باشند. موتور 1.6 لیتری با قدرت 106 اسب بخار و 142 نیوتن مترگشتاور.

دانگ فنگ دو تیپ اتوماتیک و دستی را عرضه کرده، گیربکس 5 سرعته دستی و 4 سرعته اتوماتیک، بر خلاف تصور گیربکس اتوماتیک این خودرو از نوع AL4 پژو که بر روی 206 اتوماتیک در ایران نصب شده است نیست بلکه دانگ فنگ ترجیح داده از گیربکس ساز معروف آیسین ژاپن گیربکس خودرو را تهیه نماید.

سیستم تعلیق عقب خودرو از نوع مستقل و تورشن است و پس از نگاهی به زیر خودرو مشخص می شود دقیقا همان سیستم تعلیقی است که بر روی پژو 306 استفاده شده. پلتفورم خودرو نیز به نوعی پلتفورم خودروی قدیمی سیتروئن ZX است که بین سالهای 1991 و 1998 تولید می شد.

فضای داخلی خودرو ساده طراحی شده اما نسبت به قیمت و رقبای خود به نوعی مدرن هم محسوب می شود. طول 4.3 متر است و اندکی از 206 صندوقدار بزرکتر است اما فاصله بین دو محور آن حدود 20 سانت بیشتر از 206 است. در واقع نکته قوت خودرو در فضای داخلی است.

هر چند این قضیه به تنهایی نمی تواند تضمین کننده راحتی سرنشینان باشد چرا که باید ارگونومی صندلی های و وضعیت طراحی نحوه نشستن سرنشین را نیز بررسی کرد.

فضای صندوق این خودرو 417 لیتر است که در قیاس با 206 صندوق دار 33 لیتر فضای کمتری دارد اما اچی 30 با خواباندن صندلی های عقب می تواند 1137 لیتردر اختیار قرار دهد.

مشخصات کامیون

نخستین بار در دوره تحریم های قبلی بود که پای کشنده C&C به دلیل قطع همکاری های بین المللی به ایران باز شد و شرکت های خصوصی فعال در این زمینه مجبور شدند جهت حفظ جایگاه خود در بازار ، برند های اروپایی را با برند های چینی تعویض کنند. شرکت  C&C با هدف تولید کامیون های مدرن و با کیفیت و با ترکیب سهامداران معتبری همچون شرکت چری و  CIMC فعالیت خود را آغاز کرده است.این شرکت تولید و فروش انواع کامیون های نیمه سنگین و سنگین شامل انواع کشنده، میکسر، کمپرسی و تانکر حمل مواد سوختی، و همچنین تولید قطعات مربوطه شامل انواع موتور دیزل را در برنامه خود دارد.مأموریت C&C  به گفته خود شرکت ، تولید انواع محصولات دیزل با طراحی زیبا، تکنولوژی روز، کیفیت بالای تولید و مصرف بهینه سوخت می باشد.

 

طراحی خارجی و داخلی

از بسیاری جهات ، طراحی خودروهای سنگین نسبت به خودروهای سواری کاری دشوار تر است چرا که طراحان باید علاوه بر در نظر گرفتن بسیاری از ویژگی های فنی و هم چنین این نکته که قرار است این خودرو به عنوان خودروی کار استفاده شود ، نیم نگاهی نیز به راحتی سرنشینان داشته باشند. به همین دلیل است که سالها یک طرح محافظه کارانه با تغییرات اندک روی محصولات بسیار اعمال می شود.

 

 

طراحی خارجی کشنده C&C نسبتا زیبا و هماهنگ است و طرح چراغ های جلو در کنار ابعاد جلو پنجره جلوه ای متناسب به جلوی خودرو بخشیده اند. لوگوی نورانی کشنده C&C نیز در شب می تواند برای مخاطبان جلب توجه کند. در کل طراحی کشنده C&C را باید زیبا اما محتاط دانست که نسبت به هموطنان جدیدترش که اخیرا وارد بازار ایران شده اند ، کمی پیر و کسل کننده به نظر می رسد.

در درون کشنده C&C با صندلی هایی راحت و جادار روبرو خواهید شد و البته بهره گیری این خودرو از دو تختخواب ، آن را به گزینه ای جالب توجه برای رانندگان تبدیل می کند. تسلط راننده نیز به فرمان و ادوات خودرو خوب و ارگونومیک است . این کشنده در بازار ایران سقف بلند نامیده می شود اما با توجه به استاندارد های اروپایی ، کشنده C&C قابل مقایسه با خودروهای سقف کوتاه نظیر کشنده های سری G اسکانیاست.

مشخصات فنی

نسخه U480 از کشنده C&C دارای سیستم تعلیق بادی در محور عقبش است که اولین بار است در بین محصولات چینی دیده می شود. از سوی دیگر به مانند اسمش ، این خودرو یک پیشرانه 480 اسب بخاری دارد و در کنار کشنده معروف ولوو از قوی ترین خودروهای سنگین ایران به شمار می رود. مزیت دیگر کشنده C&C بهره گیری از گیربکس هفت دنده دقیق ZF با ضرایب دنده 12+2 سرعته است . پیشرانه این خودرو نیز ساخت یک شرکت چینی به نام یوچایی است که از تکنولوژی های شرکت معروف کامنز استفاده می کند و یکی از معدود مواردی است که یک کشنده چینی می تواند همپای رقبای اروپایی اش کارکرد بالا داشته باشد و البته قیمت به مراتب کمتری نیز دارد.

 

جهیزات و امکانات:

همانند خودروهای سواری چینی ، خودروهای سنگین چینی نیز در زمینه تجهیزات ضعیف نیستند و راحتی راننده را به خوبی تضمین می کنند. از جمله امکانات کشنده C&C می توان به فرمان هیدرولیک قابل تنظیم در زاویه و عمق
،قسمت خواب با ۲تخت خواب تاشو،سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک (کولر) ،گیربکس اتوماتیک با قابلیت تعویض دستی دنده ها،بخاری درجا،مجموعه کامل ابزار،جک بالابر،پخش صوت CD همراه با رادیو،پروژکتور،مبدل ۲۴ ولت به ۱۲ ولت جهت ادوات برقی،قفل مرکزی همراه با کنترل از راه دور،آفتاب گیر بیرون شیشه جلو،سقف بازشو،شیشه برقی + آینه بغل ها برقی،آینه گرم کن،بوق بادی،کپسول آتش نشانی،صندلی راننده و کمک راننده با کمک های بادی،کروز کنترل و تاخوگراف ،ریتاردر،بادگیر سقفی و جانبی اشاره کرد.

باربری در سعادت آباد

جابه جا بار یک باربری در سعادت آباد است که  ارائه دهنده خدمات حرفه ای اسباب کشی در تهران می باشد این شرکت به صورت تخصصی و با تجربه ای که در امر اثاث کشی منزل دارد خود را موظف می داند به عنوان بهترین باربری در تهران و بهترین اتوبار در سعادت آباد خدمات حرفه ای اسباب کشی را انجام دهد . باربری جابه جا بار در سعادت آباد دارای مجوز رسمی از اتحادیه بوده و در هر زمانی که شما بخواهید اسباب کشی کنید ما در اتوبار در خدمت شما خواهیم بود.


اگر به دنبال یک شرکت باربری خوب در محدوده سعادت آباد تهران برای خدمات حمل بار و اسباب کشی خود هستید ، میتوانید شرکت ما را بعد از مشاهده نظرات مشتریانمان در سایت www.jabejabar.com انتخاب کنید.


شرکت باربری جابه جا بار در استان تهران به بهترین روش ممکن خدمات اسباب کشی را انجام داده و دارای مجوز رسمی از اتحادیه باربری داران تهران است اگر در هر نقطه از تهران هستید می توانید با اتوبار جابه جا بار تماس بگیرید و از خدمات این شرکت بهره کامل را بگیرید.

 اتوبار سعادت آباد در منطقه سعادت آباد به بهترین روش عمل می کند و برای اثاث کشی شما در خدمتتان خواهد بود. باربری در سعادت آباد دارای پرسنلی است که در هیچ یک از باربری های تهران نمی توانید آنها را پیدا کنید .
باربری در محدوده سعادت آباد به بهترین سبک ممکن خدمات اثاث کشی و بسته بندی را انجام می دهد . شما با تماس با شماره 1777 شرکت باربری جابه جا بار می توانید از خدمات اتوبار در این منطقه آگاه شوید.

 اگر در محدوده سعادت آباد کسی را می شناسید که نیازمند خدمات باربری است باربری جابه جا بار بهترین شرکت اثاث کشی و اسباب کشی در سعادت آباد است و می تواند به بهترین سبک ممکن سرویس دهی خدمات بسته بندی و حمل بار را انجام دهد.

 

خدماتی که شرکت حمل و نقل و باربری جابه جا بار انجام می دهد شامل موارد زیر است :

  • در مراحل اول جابجایی بار شما را همراهی می کند و اگر لازم باشد خدمات بازدید از وسایل شما را به عمل می آورد
  • در مراحل بعدی خدمات باز کردن وسایل منزل شما را انجام می دهد یعنی به صورتی که کلیه وسایل شما توسط تیم برگزیده این شرکت بسته بندی می شود
  • یک خاور مسقف و موکت کاری شده که برای اسباب کشی تعبیه شده است برای اثاث کشی منزل شما ارسال می شود
  • خدمات حمل بار به شهرستان را انجام می دهد ، و خدمات بیمه باربری را به سبکی حرفه ای برای شما به عمل می آورد
  • امور حمل و نقل به تمامی نقاط تهران و شهرستان های همجوار توسط تیمی مجرب و حرفه ای برای شما انجام داده می شود

مناطق تهران که زیر نظر شرکت باربری و اتوبار در سعادت آباد هستند :

این شرکت برای بهبود هر چه بهتر سرویس دهی خدمات اسباب کشی و باربری تصمیم به ایجاد سرویس دهی شبانه روزی در تمامی نقاط تهران کرده است و به بهترین نحو ممکن امور حمل بار و اسباب کشی را انجام می دهد ، در غرب تهران به بهترین نحو ممکن سرویس دهی باربری غرب تهران به ویژه سعادت آباد را ایجاد کرده است که می توانید از آن استفاده کنید در شمال تهران نیز سرویس دهی حمل بار به بهترین روش را برایتان به عمل می آورد که می توانید از آن استفاده کنید شما می توانید با بهبود هر چه بهتر خدمات اثاث کشی منزل و حمل بار در تهران به بهترین روش ممکن امور جابجایی بار را انجام بدهید ، نگران هیچ چیزی نباشید این موسسه در قدم به قدم کار اثاث کشی در خدمت شما خواهد بود

کارخانه پورشه المان

تاریخچه

از ۱۹۳۱ تا ۱۹۳۷

فردیناند پورشه در سال ۱۹۳۱ شرکت پورشه را در شهر اشتوتگارت تأسیس کرد، که در زمینه طراحی و توسعه موتورهای اتومبیل، همچنین ارائه خدمات مهندسی و مشاوره، فعالیت خود را آغاز نمود و در سال‌های نخست، بخش اعظم از مشتریانش را شرکت‌های خودروسازی همچون: آئودی، مرسدس بنز، دکاو، اوپل، واندرر، دایملر-بنز و اتو یونیون تشکیل می‌دادند.

یکی از نخستین طرح‌هایی که شرکت تازه تأسیس پورشه در آن مشارکت نمود، پروژه‌ای تحت عنوان فولکس‌واگن بود، که در زبان آلمانی ماشین مردم معنا می‌دهد. در اواسط دهه ۱۹۳۰ شرکت پورشه و مشخصاً فردیناند پورشه، از سوی دولت آلمان نازی، برای طراحی نخستین اتومبیل فولکس‌واگن، دعوت به‌کار شد، این خودرو، فولکس‌واگن بیتل نام داشت، که امروزه به‌عنوان یکی از موفق‌ترین اتومبیل‌های تولید شده در تاریخ خودروسازی شناخته می‌شود.

شخص دیگری که سهم بسیار زیادی در راه‌اندازی و توسعه شرکت پورشه ایفا نمود، فری پورشه می‌باشد. فری که فرزند ارشد فردیناند بود، ریاضیات را در مدرسه، و مکانیک را در کارگاه پدر آموخت.

دوران جوانی فری پورشه مصادف با به قدرت رسیدن آدولف هیتلر در آلمان و فراخوان او برای بازسازی صنایع بود. هیتلر می‌خواست که آلمان سریع‌ترین اتومبیل‌ها را بسازد؛ بنابراین کارخانه‌های خودروسازی را از کمک‌های دولتی برخوردار نمود. در این شرایط بود، که از سوی هیتلر، دعوتنامه‌ای برای همکاری در کمپانی جدیدی که فولکس‌واگن نام داشت، برای فردیناند پورشه ارسال گردید. وی نیز در این شرایط توانست مدیریت کارخانه‌های اتو یونیون و واندرر را بر عهده گیرد.
از ۱۹۳۷ تا ۱۹۵۱

قرارداد همکاری فردیناند پورشه با کمپانی اتو یونیون در سال ۱۹۳۸ به اتمام رسید، ولی به جهت درگیر بودن آلمان در جنگ، او بیشتر وقت خود را صرف طراحی ماشین‌آلات جنگی نمود. از تولیدات زمان جنگ فردیناند پورشه برای نمونه می‌توان به تانک‌های تایگر یک و تایگر دو اشاره کرد.

در سال ۱۹۳۹ اولین اتومبیل پورشه ساخته شد، که عموماً از قطعات فولکس‌واگن بیتل برای آن استفاده کرده بود. این اتومبیل، پورشه ۶۴ نام داشت.

با پایان جنگ، فردیناند و فری پورشه هر دو به اسارت فرانسوی‌ها درآمدند. فرانسوی‌ها برای آزادی هر کدام از پورشه‌ها ۵۰۰ هزار فرانک مطالبه کردند؛ ولی بضاعت مالی خانواده پورشه تنها اجازه پرداخت وثیقه یکی از آنها را می‌داد، بنابراین پسر، در ماه ژوئیه ۱۹۴۶ آزاد شد و بلافاصله راهی اتریش شد، ولی پدر در اسارت فرانسوی‌ها باقی ماند. فری پس از مدت کوتاهی، با هدف بازسازی کارخانه پدری، راهی آلمان شد، ولی پیگیری‌های او با مخالفت و پاسخ منفی از سوی نیروهای متفقین مواجه گردید.

این امر باعث شد تا وی بار دیگر به اتریش بازگردد و کارخانه کوچکی را برای ساخت پمپ آب و لوازم لوله‌کشی تأسیس کند، ولی این وضعیت بسرعت تغییر کرد. در اواسط سال ۱۹۴۷ در حالی‌که کمتر از ۱ سال از آزادی فری نمی‌گذشت، وی با مشارکت خواهرش؛ لوئیس و همسر او آنتوان پیک (که در اواخر دهه ۱۹۳۰ چندین سال، ریاست شرکت فولکس‌واگن را در دست داشت)، اقدام به راه‌اندازی شرکت پورشه هولدینگ، در اتریش نمود. این شرکت در زمینه واردات و توزیع اتومبیل‌های آلمانی، به کشور اتریش فعالیت می‌کرد. عقد قرارداد با برخی کارخانه‌های اتومبیل‌سازی باعث شد، تا فری انگیزه ساخت یک اتومبیل را پیدا کند.

اتومبیلی که بر مبنای فولکس‌واگن بیتل در سال ۱۹۴۷ طراحی شد، پورشه ۳۵۶ نام گرفت. طراحی مدل اولیه این اتومبیل را، چند سال پیش از آن، فردیناند پورشه انجام داده بود، ولی کار تولید این مدل را، فری به پایان رساند. مدل ۳۵۶ از یک موتور چهار سیلندر هوا خنک، با قدرت ۳۵ اسب بخار نیرو می‌گرفت، که در قسمت عقب اتومبیل نصب شده بود.

پورشه ۳۵۶ دومین اتومبیلی بود، که به نام پورشه تولید می‌شد. فری در سال ۱۹۴۹ به اشتوتگارت بازگشت و کارخانه پورشه را در آنجا بنیان نهاد، سپس برای کارخانه خود، نشان (لوگو) شهر اشتوتگارت را انتخاب کرد.
از ۱۹۵۱ تا ۱۹۶۳

فردیناند پورشه در اوایل دهه ۱۹۵۰ در بستر بیماری افتاد و سرانجام در سال ۱۹۵۱ درگذشت. با درگذشت فردیناند، نیمی از سهام شرکت، به فری پورشه واگذار شد و ۵۰٪ درصد از سهام آن نیز، به دختر فردیناند؛ لوئیس و همسرش آنتوان پیک، به ارث رسید.

ورود شرکت پورشه، به عرصه خودروهای اسپورت، در سال ۱۹۵۲ با مدل پورشه ۳۵۶/۱ آغاز شد. پورشه قصد داشت با تکیه بر تجربه‌های حاصل از رقابت‌های اتومبیلرانی، امنیت اتومبیل‌های خود را بهبود ببخشد.
از ۱۹۶۳ تا ۱۹۷۲

شرکت پورشه در سال ۱۹۶۳ اولین مدل از سری پورشه ۹۱۱ را که در مسابقات اتومبیلرانی موفقیت‌های غیرمنتظره‌ای را به‌دست آورده بود، ارائه کرد. مدل ۹۱۱ که یک اتومبیل ۶ سیلندر موتور عقب بود، به‌سرعت به رقیبی سرسخت در مسابقات اتومبیلرانی تبدیل گشت.

در سال ۱۹۶۴ بود که سری پورشه ۹۱۱ کلاسیک به بازار وارد شد. در همان سال مدل پورشه کاررا جی‌تی‌اس کوپه به‌عنوان نخستین اتومبیل با اتاق غیر فلزی نیز عرضه گردید.

تولیدات پورشه از اویل دهه ۱۹۷۰ روز به روز پیشرفته‌تر می‌شدند، خصوصیتی که امروز هم یکی از سیاست‌های تولید این شرکت اتومبیل‌سازی به‌شمار می‌آید.
از ۱۹۷۲ تا ۱۹۹۲

از سال ۱۹۵۱ که مالکیت شرکت پورشه میان دو خانواده پورشه و پیک تقسیم شد، چندین بار مشکلات مالی و حقوقی میان دو خانواده بر سر مالکیت شرکت و تصاحب پست‌های مدیریتی درگرفت، که در نهایت در سال ۱۹۷۲ فری پورشه برای جلوگیری از این نزاع‌های خانوادگی، شرکت پورشه را از یک شرکت با مسئولیت محدود، به یک شرکت سهامی تبدیل نمود.

این مجادلات در طول دهه ۱۹۷۰ با تغییرات مداوم مدیریتی همراه بود، که در نهایت به کاهش تولید شرکت پورشه و مشکلات مالی انجامید. در طول دهه ۱۹۸۰ تولید پورشه به پایین‌ترین سطح خود رسید و در این دهه، کلاس خودروهای اسپورت، بخش اعظم فروش شرکت را به خود اختصاص می‌داد.

با تغییراتی که فری پورشه از سال ۱۹۷۲ در ساختار شرکت انجام داده بود، در نهایت در سال ۱۹۸۴ توانست بخشی از سهامش را در بازار بورس فرانکفورت بصورت عمومی واگذار نماید و سرمایه‌ای که از این طریق به پورشه تزریق شد، در ابتدای دهه ۱۹۹۰ به شکوفایی مجدد این کمپانی کمک فراوانی کرد.
از ۱۹۹۲ تا ۲۰۰۹

در سال ۱۹۹۲ وندلاین وایدکینگ به مدیرعاملی شرکت پورشه منصوب شد و یک سال بعد در ۱۹۹۳ با حفظ سمت، ریاست هیئت مدیره شرکت را نیز در دست گرفت.

در سال مالی ۱۹۹۴ درحالی‌که تنها ۲ سال از ریاست وندلاین وایدکینگ در شرکت نمی‌گذشت، تولید خودروهای پورشه را به شمار ۲۱٫۱۲۴ دستگاه در سال رساند و پس از یک دهه زیان، بار دیگر شرکت پورشه به سودآوری رسید.

وایدکینگ تا سال ۲۰۰۹ سکان رهبری پورشه را در دست داشت و در مجموع، ریاست ۱۷ ساله وی بر این شرکت، پورشه را از یک خودروساز زیان‌ده، به سودآورترین شرکت خودروسازی جهان، تبدیل نمود. وی در آخرین سال فعالیتش در پورشه، تولید را به بالاترین میزان در تاریخ پورشه رسانید و در مجموع در سال مالی ۲۰۰۹ میلادی شرکت پورشه ۹۸٫۶۵۲ دستگاه خودرو را بفروش رساند.
از ۲۰۰۹ تا کنون

پس از بازنشستگی وندلاین وایدکینگ در سال ۲۰۰۹ مایکل ماخت به مدیرعاملی پورشه منصوب گردید. در ماه اکتبر ۲۰۱۰ ماتیاس مولر، مدیرعامل اسبق آئودی، جایگزین دکتر ماخت شد. مولر تا ماه فوریه ۲۰۱۴ در این سمت باقی ماند، سپس مارتین وینترکورن، مدیرعامل کنونی گروه فولکس‌واگن، با حفظ سمت مدیرعاملی پورشه را نیز در دست گرفت. ریاست هیئت مدیره پورشه نیز در اختیار وولفگانگ پورشه (فرزند فری پورشه) می‌باشد.

هم‌اکنون پورشه پنجمین اتومبیل‌ساز آلمان از نظر دارایی و درآمد سالانه است و با توجه به اینکه اتومبیل‌های شرکت پورشه معمولاً در شمار پایین تولید می‌گردند؛ اما محصولات آن، همواره در کلاس خودروهای گران‌قیمت طبقه‌بندی می‌شوند.
ارتباط با فولکس‌واگن

ریشه‌های ارتباط دو خودروساز آلمانی پورشه و فولکس‌واگن، به زمان تأسیس گروه فولکس‌واگن بازمی‌گردد، که فردیناند پورشه، از بنیانگذاران این گروه بزرگ صنعتی به‌شمار می‌آمد. پس از تأسیس شرکت پورشه نیز، این رابطه از طریق ارائه خدمات مهندسی پورشه به فولکس‌واگن همچنان حفظ شد، که در زمان تولید مدل فولکس‌واگن بیتل، که توسط فردیناند طراحی شده بود، به اوج خود رسید.

تولید دومین مدل از سری اتومبیل‌های شرکت پورشه، که پورشه ۳۵۶ نام داشت و توسط فری پورشه در سال ۱۹۴۷ تولید شد، که در واقع مدل توسعه یافته‌ای از فولکس‌واگن بیتل بود، باعث شد، که شرکت فولکس‌واگن از پورشه شکایت کند و خصومت‌هایی میان مدیران وقت دو خودروسازی آلمانی بوجود آید.

در اواخر دهه ۱۹۶۰ و اوایل دهه ۱۹۷۰ میلادی، روابط دو شرکت بار دیگر به سطح مطلوبی رسید، که به طراحی و تولید مدل مشترکی تحت نام فولکس‌واگن-پورشه ۹۱۴ در سال ۱۹۶۹ انجامید. همکاری بعدی پورشه و فولکس‌واگن در سال ۲۰۰۲ در تولید پورشه کاین انجام شد، که نخستین خودروی اس‌یووی پورشه می‌باشد و بر پایه یک پلتفرم مشترک، با آئودی کیو۷ و فولکس‌واگن تورگ، در کارخانه براتیسلاوا طراحی و ساخته شد.

در سال ۲۰۰۳ فردیناند پیک، نوه فردیناند پورشه به‌عنوان مدیر عامل اجرایی گروه فولکس‌واگن، دو کمپانی پورشه و فولکس واگن را دو عضو از یک خانواده توصیف کرده است. فردیناند پیک هم‌اکنون رئیس هیئت مدیره گروه فولکس‌واگن است.
تولیدات
خودروهای اسپورت

خودروهای اسپورت تولید شده توسط شرکت پورشه، از نظر نوع طراحی موتور، به سه شاخه تقسیم می‌شوند:

موتورهای تخت
موتورهای خطی
موتورهای وی‌شکل

معرفی کامل شرکت خودروسازی پورشه آلمان (Porsche)

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد